Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 lipca 2012

013

Siedziałaś na ławce w parku płakałaś bo twoje Zycie nigdy już nie wróci do normy
Rok temu twoi rodzice mieli wypadek samochodowy w którym zginęli na miejscu a przyczyną było to
Ze jakiś pijany kierowca wjechał w nich a ty zostałaś sama nie miałaś innej rodziny ,siedziałaś tam i myślałaś co powinnaś  zrobić dalej ,postanowiłaś wracać już do domu ,wstałaś z ławki kierując się w stronę domu gdy nagle poczułaś ze ktoś na ciebie wpadł ,przewróciłaś się ze swoim towarzyszem na ziemie leząc na  chłopaku który cie potracił po chwili popatrzyłaś na chłopaka na dal na nim leżałaś
Speszona troszkę próbowałaś zejść z niego kiedy już wstałaś podałaś chłopakowi rękę by mógł wstac kiedy już wstał wyciągnął do ciebie rękę mówiąc :
Przepraszam się najmocniej nie chciałem na ciebie wpaść ale zagapiłem się i jakoś wyszło ze potraciłem cie a tak ogólnie jestem Louis –powiedział  
Naprawdę nic nie szkodzi i wszystko jest w porządku jestem {Ti.}
Bardzo miło mi cie poznać a może dasz się zaprosić na jakaś kawę oczywiście ja stawiam –powiedział twój towarzysz
Mi ciebie również ,z miłą chęcią pójdę z tobą –powiedziałaś
Po chwili kierowałaś się z Lou do kafejki ,gdy doszliście do niej usiedliście przy swoim stoliku i zaczęliście rozmawiać i śmiać się każde z was opowiadało swoją historie życia
Poczułaś ze lou jest do ciebie podobny może nie przeszedł tego co ty ale strasznie chciałabyś mięć taka osobę koło siebie
Po mile spędzonym dniu z Lou postanowiłaś wrócić do domu ,oczywiście Louis odprowadził się pod twój dom ,wymieniliście się numerami telefonu i pożegnałaś się z nim
Od tego wieczora  zmieniło się twoje Zycie on je  zmienił od tego czasu codziennie spotykałaś się z Lou ,poznałaś również resztę chłopaków którzy cie po lubili po nie długim czasie ty i Lou zostaliście szczęśliwa para 

I jest kolejny image mam nadzieje ze wam się spodoba ,czekam na wasze komentarze i opinie
Za chwile pojawi się następny :P  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz