Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 lipca 2012

012


Pewnego dnia chciałaś się przejść ,odpocząć od tych wszystkich zmartwień i problemów które masz na co-dzień ,postanowiłaś ze pójdziesz nad jezioro pomyśleć i odpocząć nie daleko twojego domu było jezioro ale na twojej ławce koło jezioro siedział już ktoś a dokładniej chłopak patrzący w dal  podeszłaś do niego i zapytałaś się :
Przepraszam wolne –powiedziałaś
Tak proszę –powiedział
I wtedy dostrzegłaś ze koło ciebie siedzi chłopak o kręconych włosach z oczami w których nigdy wcześniej nie widziałaś ale po chwili zobaczyłaś w nich ból, stratę ,cierpienie jego piękne oczy teraz
Zapełniły łzy ,nie wiedziałaś jak masz mu pomóc   chociaż tak cholernie chciałaś żeby choć raz się uśmiechną do ciebie w pewnej chwili chłopak usiadł naprzeciwko ciebie i po patrzył w twoje oczy i zaczął opowiadać co się stało i dlaczego jest taki smutny  opowiadał a ty nie chciałaś mu przerywać tylko wsłuchałaś się w jego wypowiedz kiedy skończył lekko się do ciebie uśmiechną a ty go po prostu przytuliłaś ,postanowiliście się przejść ,on chciał cie odprowadzić do domu bo nie chciał byś sama chodziła po nocy ,po chwili byliście prawie pod twoimi domem gdy chłopak nagle powiedział:
Przepraszam z tego wszystkiego nie znam twojego imienia zdradzisz mi je –powiedział
Tak oczywiście jestem {Ti.}-powiedziałaś
Bardzo mi jest miło mam nadzieje ze kiedyś się spotkamy ,będziesz tak dobra i podasz mi twój numer telefonu i jestem Harry –powiedział
Dobrze podam ci ,mnie tez  było cie miło poznać –powiedziałaś poczym podałaś mu swój numer telefonu i pożegnałaś się z Harrym
Od spotkania z Harrym  minął miesiąc  po tym wydarzeniu codziennie pisaliście pewnego dnia nawet poznałaś resztę chłopaków i polubiłaś ich jak i oni ciebie po nie długim czasie Ty i Harry zostaliście para i żyliście długo i szczęśliwie 

witam z tej strony pisze do was ~~Kate~` to jest mój drugi  image wiec przepraszam za wszystkie błędy jeżeli się pojawią i czekam na wasze opinie i komentarze za chwile pojawi się następny image 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz