Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 lipca 2012

006

W dniu twoich urodzin miałaś poważny wypadek. Przez co straciłaś czucie w obu nogach.  Rodzice prosili abyś poddała się rehabilitacji, jednak ty stanowczo odmówiłaś.
- Będziemy jeździć wyleczą cię.- mówili.
- Nie mam dla kogo! Jestem sama chciałabym mieć kogoś kto mnie pokocha!- krzyczałaś.
Każda rozmowa z nimi na temat leczenia, kończyła się twoim flustracyjnym krzykiem. Napisałaś jednej nocy w pamiętniku: " Tylko dla ciebie będę żyła dla nikogo innego Zayn<3" Rankiem rodzice mięli dla ciebie niespodziankę. W samym salonie siedział Zayn Malik! Zatkało cię, zostaliście sami.
- Jesteś taka piękna dlaczego nie chcesz znowu chodzić?- spytał.
- Widzisz nie mam dla kogo.- posmutniałaś, On cię tylko przytulił i powiedział.
- Teraz już masz dla kogo kochanie.- pocałował cię.
 Od tamtego dnia, spędzaliście ze sobą każdą sekundę. Ty zaczęłaś regularnie chodzić na ćwiczenia, i wyzdrowiałaś a Zayn poprosił cię o rękę. I kto by pomyślał, że miłość rodzicielska jest tak silna, że dla własnego dziecka ściągnęli ci miłość twojego życia.



Siemanos ludzie z tej strony Anne! :)
oto mój pierwszy imagin na tym blogu przepraszam, że krótki ale mam remont w domu. ;/

za chwilę dodam kolejne mam nadzieję, że się Wam spodobają :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz